viernes, 11 de noviembre de 2011

Lao Cai - Cat Ba

Puntuals com sempre (Renfe hauria d'apendre d'aquesta gent) a les 19.30 hores agafem el tren que ens portara de nou a Hanoi per agafar un autubus a Haiphong i dalla un ferry a la illa Cat Ba.
Al entrar al nostre compartiment flipem...mare meva la nit que ens espera. Sis lliteras (mes ben dit taules) una sobre laltre amb un minim espai.
La Mireia aconsegueix dormir sense problemas pero fot una suada del quinze i l'Aida es passa la nit del lloro entre el passadis i el mini llit.
Arribem a les 4.00 hores i agafem un taxi que ens porta a lestacio d'autobusos. Alla coneixem a la Mariona i L'Ernest, una parella molt trempada de Mallorca que tambe va a Cat Ba.
Despres de localitzar l'autobus que ens portara a Haiphong, pujem a les 5.20hores (visca puntualitat vitnamita) a un desertic autobus. Nomes anem nosaltres quatre, ens espera un trajecte de dues hores i rendits per la son ens adormim. A les 7.20hores arribem miraculosament a Haiphong, i dic miraculosament per la caotica i sorollosa conduccio del conductor.
Despres de negociar el preu del ferry aconseguim una oferta per 140.000 dongs. A les 8.20 hores ens recull un mini bus que ens porta fins al port. Despres duna travesia amb ferry, un nou minibus encara mes destartalat que l'anterior i 15 hores de viatje arribem a la tropical illa de Cat Ba....